Överaskningsparty!!!

I helgen hade vi en fest för min storebror.
Lite välkommen hem-fest,
grattis-till-examen-fest,
å lycka till-med-det-nya-jobbet-fest!
Det blev jätte lyckat å han blev jätte glad.
Å det va ju väldigt roligt att få träffa lite av hans kompisar,
men framför allt Isac.
Jimmy e Isacs fadder, å vi har hört såååå mycket om honom!
Så det va kul att få se den lilla stjärnan i verkligheten.
Han va så söt så. Lugn å fin.
För som ni vet så e jag lite rädd för stökiga små varn,
men han va helskön!
Har lite bråttom så jag lägger in bilderna lite huller om buller...

...ska kolla på huset igen om en liten stund...
...spännande!

   
   
   
   
  
   
   

Lite ballong konst där på slutet...
..sen va det dax för hemfärd...

   

Andraes skulle ju hem å fiska så han va ju glad,
jag å Cola va inte lika pigga, skulle ju städa...
Nya millencolin gick för fullt hela vägen hem.
Den va riktigt bra, köp den!!!
5 av 5 toasters! Kanonbra!


I can see the light....
...hahahaha....
Ni får ursäkta min dåliga humor,
e lite trött å stressad!
Puss på er allihop
nu ska jag kolla hus!

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Ahhhhhh!!!! Vi har lagt bud på huset nu...
...å vi leder stort!!!!
Spännande så jag tror jag dör!

2008-04-28 @ 11:26:55

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0