Jobb, jobb, jobb, middag, party å nu seriös slapping!

Det va ju bröllopp på jobbet i lördags.
Å eftersom skolan flyttat in å tagit över,
hade vi lite att göra innan där kunde bli fint nog för en sån fest.
Så min helg blev inte riktigt som planerat,
men ganska ok ändå...

Fredag blev det jobb + övertid,
hem å raggarduschade å bytte kläder,
ner till svärmor på middag.
Ida e hemma över helgen!

Ida pida! :)

Sen kom lördagen som började med jobb.
Satt 2 timmar på en gräsklippare i regn...
Ja vi behöver inte prata så mycket om det,
ni kan ju själva tänka vilket humör jag va på då...
Sen blev det lite jobb inomhus vilket va lite varmare.
Sen hämtade Andraes å Ida mig på jobbet.
Hem å värmde å lagade lite mat,
satt i soffan å gjorde allt för att inte somna i nån halvtimme.
Sen va det handling inför kräftskivan på kvällen.
Hem med all mat,
letade kläder att ha på mig....
detta pågick en lååång stund...
Snabbt in i duschen,
på med kläderna som jag hade bestämt mig för,
som jag självklart ändarde mig om när jag typ skulle gå,
sminkade mig, gav hunden, packade öl, kollade så man inte glömde nåt,
ni vet allt det där man måste göra...
Iväg på party, som jag faktiskt inte va så upplagd för eftersom jag va helt slut.
Men det blev as sköj!
Här e bildbevisen på det
 
Detta va ju dock lite senare på kvällen....
Ca 3 snapps senare!

Här kommer resten av bilderna rakt upp å ner...
Det e som vanligt, Pär bara måste leka med nån slags mat under kvällen.
   
   
       

Så nu när helgen snart e över tänker jag ta vara på varje sekund.
Å verkligen slappa på hög nivå.
Dippen e blandad,
täcket å kudden ligger i soffan,
pyjamasbyxorna på,
sambon e ur huset...
Nu ska jag bara gå å göra mina varma mackor,
å sätt i nåt sköj i dvdn sen så...
Puss å kram på er allihop!


Just det det va en sak till.
Vi måste gratta Terje å Linda som fick en liten son här om dan.
Tyvärr alldeles för tidigt men han mår bra för tillfället,
å vi håller tummaran att allt går bra!
Lilla Kenneth!
:)

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0