Mamma Snadra

Inatt tänkte jag på dig Anna.
Låter kanske lite konstigt.
Men Cola e ju kronisk sjuk så inatt va det dax för lite spya å illamående.
Å då kom jag å tänka på dig,
när du ska upp mitt i natten å mata å byta blöja...
Så tänkte jag,
det e så här det e att va mamma!
Sen 3 inatt har jag knappt sovit för att min lilla älskling ska kunna få sova å må bra.
I vårat sovrum blir det väldigt varmt
så att ha en liten värmande vovve tätt,tätt in på kroppen vad ju inte vad jag längtade efter.
Men vad gör man inte för sin bebis.
Hon blir liksom extremt gosig när hon inte mår bra.
Så efter att torkat spya i sängen å fått henne att må lite bättre,
skulle vi försöka somna.
Men hon somnar ju inte om inte mamma ligger å klappar på henne konstant.
Så där låg jag med stor våt fläck efter min nattliga tvätt av min del av sängen.
En varm liten vovve i mitten av min säng så jag får ligga lite på ett hörn.
Hon ligger å smaskar å jag märker ju att hon inte mår bra å e orolig,
så det e ju bara att ligga kvar.
Men vid 4 tiden fick jag henna att somna 1-0 till mig!
Å sen kunde jag ju inte somna om.
Har man tvättat å tröstat så e det ju inte bara att somna om direkt.
Men framåt 7 somnade jag till rätt gött!
Men jag e rätt glad ändå,
för dom första åren med Cola gjorde vi detta om inte varje natt så flera gånger i veckan.
Men hon e värd all fölorad sömn i världen!!!


Mammas lilla ängel!!!

Kommentera mera!
Postat av: Sandra

S A N D R A ska det va så jävla svårt!

Ok, alla som känner mig vet att jag inte stavar så jätte bra men att stava sitt namn fel...ja.ja...

2008-08-04 @ 09:58:43

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0