Min nya kärlek heter w580i

Ok, jag trodde aldrig detta skulle hända!
Jag har blivit kär i en ny mobil...
Dom som känner mig förstår kanske att när jag upptäckte
att det e sims i mobilen steg den i grad för mig!
Små röda diamanter mellan tagenterna.
Rosa såklart...
Jätte bra ljud.
Massa bra helt enkelt!
När man lyssnar på musik kan man skaka den
så byter den låt!
Bara det e ju roligt!


Mamma kom ju hit i torsadg en snabbis.
Vi drog (såklart) till Gekås.
Behöver få det lite ljusare här hemma så det blev nya gardiner.
Så här blev det mamma
 

Å det blev 2 buketter av rosorna.


Jo det bästa av allt jag köpte på gekås va ju denna

Måste ju va den bästa dvd-boxen som gjorts!!!
Hannah jag saknar våra sally-stunder!!!
Puss på dig
å alla andra såklart!


Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Det blev verkligen fint. Och att det blir ljusare kommer nog att göra dig gott. Kram

2008-08-09 @ 11:39:39
Postat av: jull

ååå du e ju en av dom som har tur me att få bra ljud i telefonen:)

2008-08-10 @ 23:29:01
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha...precis, wsån jävla tur!!!

2008-08-11 @ 16:11:51

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0