Rullande stenar å party för hela slanten!

Igår började vi parta vid 15.30.
Slutade väl runt 01.00 så det blev några timmar.
Men som vi dansade senare på kvällen så förbrände vi nog varenda öl å snaps,
eller vad tror du Sandra?!
Jag vaknade med lite huvudverk men nu mår jag prima igen!
Hade sååå roligt!

Började festandet på jobbet.
Där va ju Stonesfestival så det fick man ju kolla in.
Vi kände oss lite utanför både åldersmessigt å annat.
Vi hade ju missa dresscoden med svarta jeans...
...miss av oss!
Men bossen hade klätt upp sig fint!



Å folket såg ut att trivas i trädgården.
Vi gick ju redan 16.30 så det va inte så mycket folk.

  



Sen va det dax för Tobbe å Cornelias 25års fest!
Efter lite lära-känna-varandra-lekar så va det dukat för mat!
Massa god mat å tyvärr massa snaps...
Det här med gratis sprit e ju jätte snällt med det e inte bra!
Blev öl, snaps, vin.....
Men som sagt, det dansade vi av oss sen.
 
   
 

Sen va det lite mer lekar...

   
   

Våran alldeles egna Pär!

   

Vi gjorde en väldigt snygg kollektion av bh:ar vid vårat bord...
Man kan även ha den som hatt!
Tror detta kan sälja stort!

   

Vi va 5 vid vårat bord från början,
men en försvann...
...lite spill får man räkna med!



Det va här vi förbrände...
Japp, jag buggade!
Tydligen nåt jag har börjat med när jag e full...

 
   

Å sålklart födelsedagsbarnen!



Tack så mycket för en as rolig fest!!!
Vi kommer garanterat nästa gång me,
30 då va??? Hihihi....

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0