Tvättdag!

Iiiiihhh så roligt att få skriva på min nya fina blogg!!!


Idag har jag jobbat å tvättat.
Tydligen blev detta nån slags tvättdag.
Hade tänkt att städa lite idag men
nu hänger det kläder i hela lägenheten.
Så även om man städar kring dom så ser det stökigt ut...
Så jag gör det enda rätta.
Skita i att städa!

Sen har jag ett litet projekt.
Jag fick två par skinn stövlar av jobbet.
Jenny drev ju en skoaffär innan å det blev lite skor över.
Men den ena på båda paren har stått i skylten å blivit blekt.
Så nuuu....hmmm...(mina grannar tror nog jag e dum i huvudet,
för detta ser dom utifrån.)
...håller jag på att bleka dom!


Innifrån ser det helt normalt ut!

Eller vad tycker ni?!
Vad har andra i sina fönster som prydnad?
Jag tycker det e fint!
Varför bara ha blommor å lyktor liksom...

Nu måste jag fortsätta med Jennys hejdå-present!
Pöss pöss



 


Kommentera mera!
Postat av: anna

lol haha fan vad roligt

2008-08-23 @ 20:54:08
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0