Bakdag!

Hade tänkt att ta tag i "lådrummet" idag,
men det bidde inget med det!
Jag tog helt enkelt en bakdag!
Gjorde lussekatter å pepparkakor.
Fast pepparkakorna får jag ju erkänna att jag inte gjort från grunden.
Köpte en färdig deg igår som jag hade tänkt att äta upp...
Men gallan gillar ju inte sånt så jag tog å bakade ut den.

 
 


Titta va fina pepparkaksformar vi har!
Små Cola-vovvar å Lexi-vovvar (fast dom syns inte)
Pv-ar, prinsessor mm...

Å moster,
ni e välkomna när som helst!!!
Här finns kanske inte så många sängplatser just nu,
men soffor å madrasser finns.
Eller om ni bara vill titta förbi på en fika.
Kram kram

Kommentera mera!
Postat av: moster

Så duktig Du är - julbaket ser toppen-fint ut. Du är allt lite lik mig tror jag - jag hade också mycket hellre bakat än plockat upp lådor!

Synd att vi inte bor närmare varandra - då kunde vi smakat på varandras nybakade pepparkakor! Förresten, hur ser önskelistan ut till jul? Tycker inte alls det är svårt att komma på saker att köpa till Er, men ni kan ju få ha önskningar också. Påslakan pratatde Du på sist, men det är säkert mycket annat som behövs också. Tänk till, och hör av Er!

Kram, Yvonne.

2008-12-02 @ 21:16:01
Postat av: Mamma

Jag instämmer med föregående talare. Du är allt väldigt lik din moster. Jag tycker Ni är jätteduktiga båda 2. Ni får alltid till det så fint också. Ser alltid så trevligt ut. Kram kram

2008-12-02 @ 23:59:38

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0