Firmafest!

Igår va det alltså dax för firmafest!
Fast vi e ju inte så många så firmafest låter ju lite lustigt.
Man kan säga att vi va några arbetskamrater som va ute å åt.
Vi va på ett grekiskt ställe å åt massa gott!
Tzatziki ingick ju SÅKLART!!!
Mmmmm...å öl på det, det va inte fel!
Blev mycket skratt, mat, öl, väderleksrapporter,
å om nån behöver gå till en optiker så han min boss en bra! ;)
Blev inte många bilder men dom jag tog blev ju rätt fula..hahaha...
Jag borde få nåt slags pris asså...

     

Nu ska jag städa sen ska jag laga middag till min älskling.
Han har ju så nära hem så när jag ska va ledig nu så får jag väl skämma bort honom lite.
Sen drar jag till stan å ska fika med Åsa påsa.
Ha en bra dag där ute!

Förövrigt så blåser det vatten där ute...hehehe... lite väl internt...

Kommentera mera!
Postat av: jull

nu e jag i sverige!!!

din hårfärg e så fin!

gomorron!

2008-12-20 @ 10:35:45

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0