Jag lever!

Ni kanske trodde att jag hade gått å dött...
men se det har jag inte!
E lite mycket nu bara.
Jag älskar ju att läsa Annas å Julias bloggar,
å detta har jag knappt hunnit med.
Å att skriva på min egen har jag verkligen inte haft tid med...
Ser verkligen fram emot min lilla julsemester.
3 veckor ledigt!!!
Ska bli så otroligt skönt!!!
Känns som allt gått i ett sen vi fick reda på att vi skulle få köpa huset.
Idag tvingade vi oss själva till lägenheten å städade.
Hann rätt mycket men det e rätt mycket kvar oxå...
Hatar skit-lägenheten mer än allt annat just nu!
+ att vi fick en hyreshöjning...
kul när vi inte ens bor där längre.

Men vi startade dagen med adventsmys framför brasan.
Cola ligger gärna hos mig så länge det finns bulle kvar...
 
Här ser ni ju oxå våran fina sladd på sisådär 30meter,
den går från hallen i till tvn.
Totalt livsfarligt men vad gör man inte för att se på tv...

Jo just det,
granen har så klart kommit upp!
Lite sen i år men det får la gå.

Har börjat fylla på med klappar under nu...
har några kvar att slå in.
Å julkorten...
dom la jag på idag!
Oxå nåt slags försenat rekord för mig!
Jag skyller allt på flytten!
Nu ska vi kolla på Erik å Mackan..
Ha det!

Kommentera mera!
Postat av: anna

vad glad jag blir att du lever men jag har misstänkt att det vart mycket med huset. åå vikken fin gran!!! vi får inte plats med nån på våra gigantiska 51 kvadrat! puss

2008-12-14 @ 22:53:21
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0