Okej!

Nu kan jag känna lukten av alla pengarna på håll!
All berömmelsen å rikedom!!!
Inte långt borta nu Julia...
Nu vet nämligen varje 12 åring i hela landet vilka
chemical vokation e!!!
Dom e med i okej!
Nu kommer deras poster hänga i varje flickas rum...
Dom kommer sukta efter pojkarna å kommer därför att lägga
alla sina pengar dom har på att köpa allt med cv på!
Å Japan turnen kommer slå stort å det e då Julia...
då kommer pengarna börja rulla in å självklart blir vi båda världskända!
Done!
Jag tycker jag har dragit mitt strå till stacken nu.
Har såklart även köpt en okej,
va ju lite pinsamt i kassan men va gör man inte för sin älskade bror!

  



Mamma å Kent hade varit i Danmark några dagar
å tittade in på lite pizza på vägen hem igår.
Hon å jag skulle gå ner till affären lite innna vi skulle äta.
Jag behövde handla lite å mamma ville se hur det såg ut å så.
Av någon anledning köpte vi massa chokladsaker.
Å inte det man kanske hade tänkt sig om man va sugen på choklad.
Men det blev choklad-glögg...
choklad yoggi...
å chokladmazariner.
Alla 3 sakerna va helt nya för mig.
Glöggen köpte mamma så den vet jag inte hur den smakade.
Yoggin va god men kanske inte nåt jag kommer köpa så ofta...
Det va vanilj smak med krossad choklad i...helt ok!
Sen va det ju mazarinerna,
köpte dom till Andreas, jag gillar ju inte mazariner.
Men vi får väl se vad han ger dom för betyg.

Nu ska vi snart gå ut med vovven å sen dra en sväng till ullared.
E ju inte så långt nu.
Lite vi måste fixa...
Ha det gött där ute i regnet.


Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Tack för senast.Det var jättemysigt även om det inte blev jättelänge. Du glömde ju skriva att Chemical Vocation är nominerade till Rockbjörnen... Ta det sen för de behöver nog alla röster som går. Kram

2008-12-06 @ 14:07:30
Postat av: moster

Har också varit och köpt OKEJ - för första, och troligen sista gången i mitt liv! Bilden är så häftig, får nog sätta upp den på något bra ställe. Har skickat receptet Du bad om, men var osäker på Din mailadress. Du får kolla så att Du fått det - hör av Dig annars!

Kram, moster

2008-12-07 @ 15:10:42

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0