Regn regn regn...

image216
Idag har det regnat, regnat åååå regnat...
Tyvärr såg det nog inte lika fridfullt ut när jag gick till jobbet som på bilden. Jag hade mina rosa-blommiga stövlar, ill-gula regn-byxor, svarta vinterjacka som går till knäna, stora svarta mössan men långa flätor typ. Å mitt paraply stod mer liksom på sidan hela tiden för man får liksom luta sig samtidigt som man håller i med båda händerna å vinkla det mot blåsten för att det inte ska vränga sig. Å blåsten flyttar ju sig hela tiden så, ja ni kan ju tänka er hur jag såg ut när jag slogs med mitt paraply i mina gula byxor...
Hoppas på bättre väder imorgon!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0