Då tar vi nya tag...

Japp, då va det nytt år då... Förra va faktiskt riktigt bra! Om man bortser från det som inte va lika bra...ööö, ja ni fattar. Om man tar bort tex. min galloperation. Den va inte jätte rolig! Men annars tycker jag att det har varit ett av dom bättre åren som varit på ett tag. Å den enda anledningen e väl att hag har fått ett jobb!!! Jag vet att jag tjatar om detta men ni måste förstå att jag har kämpat för detta i ca 5år! Allla har väl inte trott på mig att jag har kämpat men det har jag, alla bråk med försäkringskassan, handledare...bläh..e såååå glad att allt detta e över!!! Å jag tycker att om man ser tillbaka till förr förra året så har förra gjort mig starkare. Kanske på grund av allt som hänt, både bra å dåliga saker. Å när jag gjort min tatuering i mars, kan jag titta på den å verkligen säga till mig själv att jag kan va jävligt grym om jag bara vill det! Att jag klarar mer än vad jga tror! 08 ska bli ett toppen år!!! Det har jga bestämt!


Men nu över till nåt annat. Våran nyårs mat! Gjorde flygande jacob i denna nya vackra form som jag köpte på gekås här om dan. Till efterätt blev det fryst operatårta. Som ni förstår så tog vi det vääääldigt lugnt igår. Cola har blivit väldigt skotträdd så vi fick va hemma å ta det lugt. Men det va faktiskt jätte skönt...Kollade på lite film, käkade tårta...ja tog det lugnt helt enkelt! Som ni ser på nästa bild så va det väldigt ledig klädsel på våran nyårsfest...

Ni som inte ser så hade jag pyjamas byxor på mig...jätte skönt! Så jag började nya året med operatårta, pyjamasbyxor å ihopkrypen i soffan med täcke, sambo å världens sötaste vovve. Kunde nog inte börjat nya året bättre!

Å så här trött blev man av att fira nyår...denna tjejen brukar va uppe å skutta vid 6-7 ungefär...Idag fick Andreas dra upp henne ur sängen vid 9-10...Slappis!
God fortsättning allihopa!

Kommentera mera!
Postat av: Sandra Dee

Sorry att jag inte kan stava. Kanske ska gå en stavningskurs i år...

2008-01-01 @ 11:08:09
Postat av: anna

gott nytt år gumman!

2008-01-01 @ 11:28:13
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: anna

lördag låter bra! mitt nummer 0707408029 (hoppas inget psycho ringer nu hehe) kan ju träffas på ullared då! ring mig i veckan! Puss

2008-01-01 @ 23:26:55
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0