Händer inget större...

Då va det måndag igen då...denna helgen gick lite väl fort. Vi har mest gjort sånt där tråkigt men sånt som måste göras. Städade HELA dan igår. Inte speciellt kul, å idag går jag till jobbet å gissa vad...STÄDAR!
Men i lördags kväll va vi hos Tobbe å Cornela. Det va kul! Go mat å snacka massa tackar man ju inte nej till.

Jo som sagt så har vi storstädat hela helgen. Anledningen e för att vaktmästaren kommer hit idag å det finns ingen i hela världen som hittar saker å klaga på. Så nu e det städat under badkaret, bakom spisen, golvbrunnar å "låsen" i handfaten...sånt där härligt.
Klagar han nu så vet jag inte vad jag gör. Som tur e så har Andreas tagit ledigt så han ska va här när han kommer.
Så vem vet, när man kommer hem kanske det e tyst, ingen jävla fläkt som skrapar. Det har varit riktigt störande faktiskt. Jag sover ju jätte dåligt å varje gång jag vaknar på natten så hör man bara hur den står å låter. Ska bli skönt att få det fixat!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0