Helgen som gått..

I helgen har vi varit uppe i Bohuslän hos mamma. Maggan skulle firas på söndagen så vi åkte upp.
På lördagen åkte vi till Torp å shoppade lite på rean. Jag, Andreas, Mor å Krille å Cola så klart. Så vi satt i bilen en å en hos henne. Rätt mysigt faktiskt, Coila hade lite picknink. Hittade massa roliga saker. Väska för 100kr, massa örhängen för 8kr var...

Här e byxorna föresten som jag köpte förra vecka...inte på rean tyvär men ändå...


Cola har picknick!

   
Shopping Shopping Shopping...fast det va lite lustigt för när jag tog kort på min LILA väska blev den typ kornblå...fattar inte riktigt...


Fick fiiina tofflor av min älskling oxå!

K A L A S ! ! !
     
     

Sen skulle vi åka hem å då lämnade vi av min kära bror i Gbg. Vår färd hem va...hmmm...hur ska jag uttrycka det...Ja, Krille vet vad jag pratar om. Å för er som inte vet så kan jag säga att denna skiva ingick...

Guldhits+Jalla Jalla=Flummig färd!
 


Kommentera mera!
Postat av: jull

tjoho!
e de ett robot halsband?? jag älskart!!
apropå clerasil, jag tror att alla fick finnar men de var ju inte något man ville säga högt, att supermedlet inte funkade på en, kunde ju betyda att de var nåt fel på en... vilket gjorde att fler och fler gick å köpte de där clerasil och vi fick en finnigare värld!
ser jag en tv i bilen?
puss

2008-01-28 @ 13:38:45
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

En tv ja! Du känner väl min pryltokiga karl...
Så det va så asså...men dom som gjorde clerasil måste ju skämmas då eftersom det inte funka för 5 öre. Ska vi stämma dom kanske?
Visst e det en liten robbot! Sååååå söt!
Puss puss

2008-01-28 @ 17:37:02

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0