Hmmm...

Då hade man jobbat två dagar å det börjar bli vardag igen. Rätt skönt faktiskt! Men till helgen blir det häng med gamla brudarna! Iallafall 2-3 stycken... Julia kommer hit imorgon å stannar till lördag. Då blir det pyjamas på å massa pepparkaksdeg!!! Hoppas Åsa påsa kommer med. Får se hur  Anna gör, kanske träffar henne på lördag istället. Men det hade ju suttit fint med allihopa! Tänk er 4 tjejer som har MASSA att berätta för varandra, kakdeg å typ tjejfilm...Stackars Andreas!!! Hahaha...han överlever la...

Nu e det bara imorgon kvar sen va denna veckan gjord. Sen e dom små underbara eleverna tillbaka i skolan, inte lika fridfullt på jobbet då. Har varit såå skönt nu när dom har lov, man kan sätta på lite musik, dansa runt medans man svabbar, fixa i fred. Å när man städat ett rum så e det fint lääänge... Så stökar dom ner nu så får dom stryk!

Ja, asså jag å Julia har ju diskuterat detta med att bara lägga in text på bloggen utan bilder...så jag lägger la in en gammal bild då eftersom jag inte har nåt nytt...tar en på min lillebror, som jag saknar massa!!! Puss lillebror
image160
 

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0