K A O S ! ! ! ! !


Ja då va "stormen" över. Ren tur att man överlevde...puh, känner mig lättad!
Som ni ser på bilden så har det verkligen varit KAOS!!!
image175
Asså tänk om man hade hamnat under den...vågar inte ens tänka tanken. Den e ju säkert en 35-40cm hög.
Nää, förutom en vält en så har det nog inte hänt så mycket...ser lugnt ut i stan med. Men det va ju tur att media gick ut å varnade så folk kunde bli totalt skräckslagna. Bunkra upp med konserver å köpa batteri för ett par veckor va ju bra tips...media har nog inte hört om flickan som ropade på vargen...

Som sagt så var vi i stan innan idag å inhandlade en ascool pizza skärare som ser ut som ett gammalt silverbestick. Lite små roligt... Å min man köpte snygga rockabilly skor på rean. Hittade oxå ett par byxor jag gäääärna vill ha men vi får se när räkningarna e betalda om det bli några byxor eller inte. Dom va liksom inte på rean...men aahhh så snygga dom va. Å sköna oxå!
Men som sagt räkningar först å roligt sen! Nu blev du allt stolt mama?! Lilltjejen kan!
  

Kommentera mera!
Postat av: jull

shit asså, ser ut att ha varit livat under stormen!
shopping ser jag, i falkenberg, inte dåligt alls!
snygga skor och cool pizza slicer, en sån du ska matcha me silver bestickn på fin middagarna! puss

2008-01-20 @ 10:44:28
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Nä, ja säger det. Vi e stolta över våran shoppingtur!
Ja, ja du vet finmiddagen med farmor å farfar...får det va en slice? Den e grym!
Hahaha..drömde att jag fick ett presentkort på veromoda på 1000kr, va skit glad när jag vakna, sen upptäckte jag att det hade varit en dröm... :(

2008-01-20 @ 14:17:48
Postat av: anna

nej dem skratten smittar verkligen av sig =)

2008-01-20 @ 16:30:14
URL: http://pann.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0