Nya bralls

Japp, jag gjorde det! Va på vero moda idag å inhandlade nya byxor...gått en vecka nu å längtat. Å pengarna räckte till både räkningar, mat, byxor å sen sparade jag en del. Ville bara att ni skulle veta... ;)
Puss på er allihopa, ikväll åker vi till mamma.
♥ ♥ ♥

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Hej! Har läst här lite då o då, är ju inte så ofta man träffar er (år?) så då är ju det här en bra källa till uppdatering. :) Grattis till jobbet! Vet inte om du skrivit o jag missat, men vart är det? Gillar du det? Himla kul iaf!
Har kvar din kjol fortfarande, kanske vore dags att du fick tillbaka den? :)
.ylva (Paddes kompis)

2008-01-25 @ 17:01:27
URL: http://illewais.wordpress.com
Postat av: jull

grattis grattis, shopping e helande!
jag har inte varit inne i "stan" sen jag kom ner igen, inte vågat... men imorron ska jag inna o shoppa lite tror jag nog!
puss

2008-01-25 @ 20:42:53
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej Ylva! Kul att höra av dig! Hur e läget? Jag jobbar på hertigen. Städar å diskar å allt möjligt annat...Kör du taxi fortf? Kram

2008-01-27 @ 21:24:00
Postat av: Sandra

Hi hi hi...blev visst lite mer shopping i helgen..kommer in bilder imorgon...

2008-01-27 @ 21:25:15

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0