Skitväder...

Sitter här famför datorn å ser ut, men känner konstigt nog inte för att gå ut i det vädret... Men jag antar att jag måste för att kunna ta mig till jobbet.
Men som tur e så behöver jag bara gå ena vägen för när ja ska hem åker jag med Tina. Måste handla. Har liksom dragit ut på detta sen i måndags, börjar bli tomt i kylen nu.

Va inne på Annas sida å såg att hon hade fått grejer hon hade beställt. Avundsjuk! Beställde lite kläder på värsta superrean i måndags å det skulle ta en vecka 10 dar....tiden går alltid så sakta när mna väntar på paket. Hoppas att allt passar bara, men det står inget speciellt på sidan om reaplagg men det står att man kan självklart skicka tillbaka allt man inte vill ha så jag hoppas på det i så fall.

Har hämtat mina varma...lite väl varma nudlar nu å försöker få upp värmen lite. Lagom till att jag ska gå ut i regnet igen....bööhöhöhöö... nä, nu ska jag sluta klaga å äta mina nudlar. Ha det så bra ni kan.
Å Julia, kan du skicka mönstret på tofflorna e du snäll.
♥ ♥ ♥

Kommentera mera!
Postat av: anna

tack! hoppas du mår bra kram

2008-01-10 @ 11:22:46
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

hej bejb jag ska ta tag i mönstret i helget och skicka de me ups... eller kanske posten men du får de nästa vecka! puss

2008-01-11 @ 14:13:42
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0