Snöööööööööööööööööööööö!!!

image164
Äntligen e den här... SNÖN!!!! Som jag längtat, Cola ännu mer. Asså det finns inte en gladare hund i världen än Cola när hon får komma ut i snön. Det e så skönt å se, hon fattar liksom inte var hon e så allt e nytt. Här e från våran promenad i kväll.
image161

 
Så här glad e ja när det snöar... fin så typisk jag-har-tagit-bilden-på-mig-själv bild...haha..

I fredags så hade vi tjej-kväll. Åsa å Julia va här. Pyjamasbyxor, pepparkaksdeg, tjejfilm, måla naglarna...ja ni fattar! Sköj som bara den! Tänk att varenda kväll va sån förr i den gamla goda tiden..eller, goda tiden vet jag inte. Skulle inte gå tillbaka till den tiden igen om jag så skulle få 10 miljoner, men på nåt sätt va det ändå mysigt. Man hade alltid vänner kring sig. Aldrig ensam. Nu e man ju ensan hur mycket som helst. Å det e ju inte så där jätte ofta man hittar på nåt med vännerna längre. Alla liksom växte upp eller nåt... Lite tråkigt!

Idag bar det iväg tiill Gekås. Jag å Julia skulle möta Anna där, men hon kunde inte komma :( Jätte tråkigt, har inte sett henne sen studenten. Men vi kämpa på, på egen hand. Å jag tyckte det gick rätt bra faktiskt...jag e nöjd, eller vad säger du Jull? Shoppade massa onödigt, lite nödvändigt, gjorde bort oss, blev tillsagda av en vakt, bokstavligen tryckte i oss prinsessbakelse, sen mådde vi piss... En helt perfekt dag!
Så nu åker Jullen iväg till Italien igen, sorgligt e va det e! Lova att ta hand om dig, å Sonny...flaskan ska vara till sommarlovet! Drick nu inte upp allt på en gång!

Nu ska jag sova. På min nya kudde för övrigt, om nån undrar asså... Har varit så avundsjuk på Jimmy att dom har haft massa snö i Kosovo. Ha Jimmy, nu har jag det oxå! Sov gott allihopa!



Kommentera mera!
Postat av: anna

tur att ni klarade er utan mig =) men vi kan la ses på gekås en annan gång? utan julia dock men... nu har snön komit hit oxå.. redan liksom. jag är nog inte lika entusiastisk som dig men... Kram

2008-01-05 @ 22:26:33
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

inte för 10 miljoner??? skojar du? jag skulle göra de för 100 000! men sen skulle jag ju säkert gifta mej me
hiv mannen för 10 miljoner åxå... hmm undra om jag skulle va en gold digger om inte jag hade sonny... men herregud! jag blir rädd för mej själv! må ALDRIG sonny lämna mej:)

2008-01-07 @ 16:01:07
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0