Vår..tror jag..lite iallafall..

Fick ju punka på min cykel i måndags igen. Andra gången på en vecka, snacka om tur.
Så jag får gå till jobbet nu för tiden, men det e rätt bra för då får man ju lite motion. Å dagar som i tisdags e det helt ok när solen skiner å fåglarna kvittrar. Igår regnade det massa när jag gick å idag regnar det massa igen så jag vet vad som väntar.
Så jag tog ett par bilder i tisdags när solen va framme, man vet aldrig när det händer igen. Så här har ni ett par sol bilder, jag tänkter ha dom i huvudet idag när jag går i piss regnet å fryser fötterna av mig...
image179

image180

Ja vet att det inte e vår än å att det kan komma massa snö å skit flera gånger inna våren e här men jag tänker låtsas att det e vår...så det så!


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0