Såååå sööööt!

Skulle leta upp en rolig 1 att lägga in,
eftersom jag bara har 1 dag kvar att jobba innan semestern!
Hittade ingen....
Men hittade världens sötaste.
Lille vän...
Kolla in den....



Somnat mitt i maten!
Då e man bra trött....
Hmmmm...
Hoppas inte den e död...
Näh, den sover nog!
Vill ha en kattunge!!
Men vågar ju inte ha en vuxen katt.
E livrädd för stora elaka katter.
Önskar att jag inte va en sån mes,
å att mamma inte va alergisk.
För då hade jag kunnat haft en sån liten tuss.

Kommentera mera!
Postat av: anna

naaaw! det var nåt av det sötaste! men jag håller med, stora katter är farliga och äckliga. plus att dem förstör alla möbler. palla med sånt liksom. kram på dig

2008-07-18 @ 10:33:05
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: jull

såå sööt!

katter e inte farliga, dålig uppfostran, dåliga möbler, som me hundar ungefär, fast katten e ju lite klipskare, på ont o gott. vi e kattvakt åt ebba denna veckan o sonny vaknar upp me illröda ögon, men de e de värt... haha säger jag!

2008-07-18 @ 13:11:08
Postat av: jull

kan inte du ringa mej när du kommer hem efter jobbet hem nummer eller 076 409 00 65

ciao

2008-07-18 @ 13:18:40
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0