Röjartagen!

Idag har vi röjt som aldrig förr!
Vi slängde 3 fulla sopsäckar med skit, å allt kom från garderoben i hallen där nere + lite från kistan som står i hallen.
Men bra blev det!
Så nu har min älskling äntligen fått en egen garderob till alla sina fiskesaker. Men vi va tvungna att sno ett hyllplan från min garderob så vi fick ta runda nr 2 till fynda för dagen, å köpa lite plastbackar till mina kläder som legat där. Blev så bra så. Å när vi va iväg i förmiddags så va vi inne på blomsterlandet å köpte lite påskpynt till ytterdörren. Så nu e det påskfint!
Men allt detta va ju inte inräknat för denna dagen egentligen. Mina planer va att göra om i badrummet å sen slappa, slappa å slappa.
Men så blev det ju inte riktigt, så tyvär så får badrummet vänta ett par dar. Har börjat lite men måste sy lite till. Sen ska det bli fint där oxå.

 
     

Som ni vet så e jag totalt oteknisk så ni får lägga huvudet på vänster axel så ser ni vad bilder föreställer...
Mina fina budda tavlor som jag köpte på Gekås. Gjorde för övrigt av med massa pengar där, det va ju alltid roligt!
Tatueringen blev ju mycket billigare än vad jag hade väntat så det blev ju lite mer pengar till shopping. Det e ju aldrig fel!
Köpte flera par byxor, massa toppar, en jacka + massa annat.
Lööööööv shopping!! Billig shopping!

Hoppas inte ni missar att det e sista avsnittet  av I en annan del av Köping ikväll!!!!
Livsviktig information!!!
Ska till kioken nu å fixa poppcorn, sen e det surround ljud på tvn som gäller. Man vill ju inte missa nån av Tobbes härliga kommentarer. Så mellan 20.30-21.00 så vet ni vad jag gör.
Fattar inte vad dom hade tänkt att man skulle göra sen på söndagarna. Man får väl umgås eller nåt sånt...
Nu e det poppcorn-köpar-dax! Ha det!!!

Kommentera mera!
Postat av: anna

24 april skall jag till Ullared med min mor. skall du dit :P puss

2008-03-09 @ 23:11:44
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Vem vet?! Kan väl kanske ta en tur annars å säga hej. Hade varit kul att ses!
Puss å kram

2008-03-10 @ 07:12:58
Postat av: jull

va mysit me påskpynt, kan inte minnas när jag hade de senast... ska ju iafs inte vara hemma över påsk i år så de kvittar la... kan du ta o skickaöver den där bilden? pliiiis! puss

2008-03-10 @ 09:14:22
URL: http://jullbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0