Grillafton!

Ikväll bestämde vi oss för att ha en grillafton.
Det va ett bra beslut!
Vi grillade ju bara nån gång förra sommaren på balkongen,
för det kändes så där med stora lågor upp till trätaket.
Å sen hade vi ju en sån el-gaffel,
men det funkade inte så bra.
Så nu hade vi hört talas om en grillstarter.
Som en liten skorsten som man eldar i botten av.
As smart!
Blev lite rökigt men annars jätte bra!
Så fick vi ju inviga utemöblerna oxå!


..så här ser starten ut...
Smart sak.

 
yam, yam, yam!


Det här e livet!
Grillat, öl å mangiraja!

 
Cola va ju så klart med på grillpartyt!
Men brydde sig inte så mycket om grillandet,
utan letade katter å sånt spännande.

Helt ok med måndag idag trots allt!

Kommentera mera!
Postat av: anna

ååååå vad mysigt. men blir dem inte snea när ni grillar med kolgrill på balkongen?? d vill jag med göra! kraaam

2008-05-06 @ 09:34:33
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

guu va härligt de ser ut!
o va findu e i håret, ser så sommar fräsh ut så!
krama

2008-05-06 @ 10:12:30
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra

Anna-kanske dom blir men vem bryr sig...hahaha...skojja bara! Nä men grannarna grillar oxå på balkongerna. Den e ju rätt stor å dom ligger inte så tätt så det e lugnt. Kraaaam

Jullen-Det va skit mysigt! Här ska grillas i sommar!!! Du e alltid välkommen på en grillkväll!
Men det vet du ju...
Å tack! Ja, nu har jag nästan min naturliga hårfärg. Svart??? Va fan tänkte jag på??? Men jag har tagit mig ur det nu. Kram kram

2008-05-06 @ 10:55:09
Postat av: jull

haha den svarta perioden har vi alla gått igenom, kommer du ihåg hur jag såg ut, deprimerande:)

2008-05-24 @ 17:30:31
URL: http://julbull.blogg.se

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0