Helgen som varit

Jag vet jag e lite dålig på att uppdatera min blogg!
Men å andra sidan så har jag väl 3 pers eller nåt
som läser den så hur noga kan det va.

I fredags så va vi å grillade hos Åsa.
Hon hade köpt en ny grill å hon satte Andreas på att sätta ihop den...
...jag hade kanske valt nån annan,
men det e hennes grill så hon bestämmer...
Men det gick faktiskt riktigt bra!
Blev lite delar över men vad gör det, den höll grillningen iallafall!

 
5 av 5 toasters!
Helt klart!

När vi handlade innan grillningen
så hittade jag lite godis som vi va tvungna att testa...

 
Rosa sockervadd
Center med jordgubb, citron å chili
Plopp med tutti frutti
Inga höjdare nån av dom...sockervadden gick ner men resten...yack!!!

 
Ni ser ju tydligt vem som gillade det å inte...
Men det va en trevlig kväll, trots äcklig choklad!



Sen va det dax för lördag!
Först va vi å fikade hos Marita.
Hennes granne har små valpar,
som jag såklart satt å gosade lite med.
Men dom e bara 3 veckor så dom va rätt lugna än så länge.

Sen bar det av till björkasjö för lite fiske.
Jag hade ju tänkt att få färg men min älskling e ju så rädd om mig
så jag fick smörja in mig i massa solkräm så jag fick absolut ingen färg alls!!!

   
Eftersom det inte nappade så blev det en hel del slappande.

Där e en grillplats som dom brukar va vid när han e där med pojkarna.
Självklart ingick även grillning i våran fisktur.


Dom har ett litet altare som jag smyckade lite extra.

Jag tillförde ett sugrör som jag själv format i elden,
ja vet, sååå konstnärlig!
Sen blev ju min grillpinne sååå perfekt så den fick oxå va med.

Här e det berömda äckliga tältet som pojkarna e lite rädda för...
...sett lite för mycket skräck film kanske...
Men det e lite lustigt för man måste ta sig med båt dit.
Så man förväntar sig ju faktiskt att det ska ligga ett lik eller nåt där...


Sen bröt jag av Andraeas spö å fisketuren va över!


Men det va en trevlig dag ändå.
Sen avslutade vi den såklart med att grilla på balkongen!!

Har gjort klart på balkongen nu oxå,
men dom bilderna kommer in senare.
Ha en bra dag där ute i solen,
å tänk på mig som sitter i min lägenhet :(

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0