Då va det måndag igen...

Idag va det lite tomt på jobbet.
Våran snickare jobbar borta ett tag,
Jenny slutade ju i fredags,
Camilla vet jag inte var hon va men inte hos oss iallafall,
å kocken går med gipsad arm sen i fredags så....
Vi kämpar la på bäst vi kan antar jag!
Regnade å blåste som f.. idag så pigg å glad blir man ju inte direkt!
Men på onsdag ska jag hjälpa till i köket så då får jag va inne i värmen.
Mina fingrar ser fram emot detta!!!
Men Jenny, du e saknad!!!
Kanske bara av mig...hahaha...nu får jag gå där å stamma för mig själv.
Ingen förstår mig som du..hahaha...asså dom tittar konstigt på mig emellanåt men jag antar att det ska va så.
Dom e säkert bara avundsjuka på mig för att jag har gymnasiekompetens.
Hahahaha...

I lördags va jag ju på tjejkväll.
Vi hade jätte roligt!
Först va vi hemma hos Jennifer å käkade ihop.
Jag å Linda gjorde kvällens grymmaste vitlökssås...
...hehehe...stackars alla singelflickorna.
Dom hade inte en chans på pubben sen.
Vi va på Grand å jag insåg helt plötsligt hur gammal jag börjar bli.
Tex så va det en avdelning som man va tvungen att gå igenom för att komma ut till rök-terrassen.
Den va avstängd för nån flygelafton med nån gubbe som skulle spela.
Å det va gratis inträde...
...om man va över 25...
Å ja...det va ju bara jag som va det...
Va la roligt då...dubbel-depp!!!
Jag upptäckte oxå att halva våran skola va där...
Å då va det inga av lärarna precis...
Så nu vet jag helt säkert,
den där tiden är över för min del!
Vi gamlingar får flytta på oss för den yngre generationen!
Nu får man väl börja gå på knytkalas å symöten å såna grejer.
Kanske skulle tittat in på den där flygel-aftonen iallafall.
Men kul hade jag iallafall å det e väl det som räknas!!!
Fast jag får erkänna att jag hade hellre varit kvar på förfesten hela kvällen...
Hahaha...nä nu får väl tant gå å vila lite så jag orkar att åka å handla sen.

Kommentera mera!
Postat av: Linda

Tack för i lördags!

Vitlökssåsen var ju grymt god!!

2008-10-20 @ 20:05:29
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz
Postat av: Jenny

Det är alltid en trygghet att ha gymnasiekompetens. Den kan du alltid luta dig tillbaka på i svåra stunder... som nu! Du VET att du inte är utvecklingsstörd för att du stammar utan att det helt enkelt är ett smärre talfel! Om allt ändå inte känns riktigt rätt, tala med Kenneth. Låt dom titta. Du har gymnasiekompetens. Glöm aldrig det!!

Du är Stam-Sandra.

Jag är Järnrörs-Jenny.

2008-10-21 @ 11:12:26
Postat av: Sandra

Hahahahaha!!!

Men vi måste nog jobba lite till på det här med Järnrörs Jenny....

Jelly-Jenny kanske...hahahahaha det låter väldigt fett så att säga. Nästan lite fräsigt!

2008-10-21 @ 13:07:05
Postat av: Jenny

Jelly stämmer ju. Just nu. Men snart blir jag hård som ett järnrör! :D

2008-10-21 @ 13:45:11

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0