Girls night out!

Ikväll e det tjejkväll!
Så min stackars nyopererade busonge får ligga hemma.
Eller det hade han ju fått i vilket fall,
han e ju faktiskt en pojke.
Å inga pojkar e bjudna på våran tjejkväll!
Men Pär blir ju oxå ensam ikväll så dom får roa varandra.
Nu ska jag gå till kiosken å se om min fukling vill ha nåt gott...
...stackarn kan ju inte äta så jag få gå på flytande saker...

Mvh Stam Sandra hahaha...
Hoppas du oxå får en bra kväll Jenny!

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Hej Stam-Sandra!

Hade du kul igår eller? Det hade jag! :)

Oj vad du kommer sakna mig i morgon men jag kommer på fredag innan du slutar. :)

Stamma på så ses vi!

Kekekekekekekenneth!

2008-10-19 @ 20:15:54

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0