Grattis Fridus!

Idag fyller Frida år!
Tyvär har jag inget foto på henne på datorn.
Men hon får en liten tårta som jag tyckte kunde passa henne.
 
Färglad å fin va?!



Kommentera mera!
Postat av: Sandra

Ni måste bara kolla in sidan jag hittade bilden på. pinkcakebox.com. Så häftigt!

2008-10-07 @ 16:18:03
Postat av: Fridus som fyller år!

OH tack va glad ja blir, du är så underbart gullig, tack snälla :)

Tårtan ser göör mumsig ut och tjusig framför allt.

Pussa Cola från mig o Andreas..... ja han kan få en kram :) Hej svej, o vilken fin sida du har fått föresten, gillar döskallarna skarpt!

2008-10-07 @ 20:26:27
Postat av: Sandra

Cola har fått sin puss nu...hon blev så glad så. Andreas får sin kram senare...

Visst e sidan fin! Du känner ju mig så som du förstår har jag inte gjort den själv. Julia va snäll å fixade denna fiiina blogg. Jag å datorer funkar ju sådär...

Kram

2008-10-08 @ 12:48:08

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0