Grattis kanelbullen!



Hoppas alla där ute firar kanelbullens-dag!
Det gör vi, rätt ordentligt!
Jocke på preem övertalade oss att köpa 10st.
Blev ju billigare då :)
Man vill ju shoppa ekonomiskt...
Så nu har vi massa bullar i frysen.
Mmmmmmmm....


Sen en helt annan sak..
Jag brukra ju inte spy galla så mycket på min blogg.
Blir ju mest om vad som hänt å så men nu kan jag inte va tyst!
Har man bara en skiva kanske man inte måste spela den heeeela  j....a tiden!!!
Eller varje dag för den delen!
Låter som Blue corner ligger i vårat hus.
Anna å Julia vet vad jag pratar om...
Skulle bara vilja höra vad jag själv tänker 5 minuter,
så jag får väl ta en promenad.
Enda sättet att slippa höra skiten.
Så, tack för att ni lyssnade på mitt klagande en liten stund!

Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0