Lite bakning...

Idag tog jag tag i mitt brödbak.
Köpte allt jag behövde till det i fredags,
å nu har jag äntligen fått det gjort.
Så ikväll blev det nybakt bröd med ost mmmmm...
Orkar inte lägga in bild.
Ni vet hur dom ser ut, samma som förra brödbaket.
Men gjorde halva satsen som förra å andra med soltorkade tomater å örter.
Blev riktigt gott!

Annars rullar det la på...
Har ju överlevt ännu en måndag.
Tycker jag att man ska va nöjd med!

Kommentera mera!
Postat av: anna

snart e det onsdag. då är halva veckan gjord=)

2008-10-06 @ 20:38:26
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahahahahaha...precis!

Rätt tänkt!

2008-10-07 @ 12:51:32

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0