Lugn kväll...

Ikväll e Andreas iväg med jobbet å jag sitter å väntar på Åsa.
Blir thai mat, poppcorn å tjejfilm!
Inte alls fel!
Fredag e en sån där dag man bara inte orkar så mycket mer.
Hade piss-dag på jobbet idag.
Fredags-stämningen brukar va på topp men inte idag inte.
Alla va på olika ställen å jobbade.
Nån stod å målade i nåt hörn, nån i nått annat hörn.
Själv låg jag under stora j....a buskar å rensade ogräs.
Brukar faktiskt gilla att rensa för det blir så fint när man e klar.
Men exakt hur snyggt blir det när allt har dött å allt e lerigt???
Mina nytvättade jobbabyxor får nog ta en tur till i tvättmaskinen.


Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Tur att Åsa kommer o piggar upp dig. Hälsa henne så gott. Kram

2008-10-10 @ 18:52:31
Postat av: julia

hoppas ni hade de trevligt igår och att allt e väl me åsa!

på måndag åker jag, sa jag de, så nu vet nu...

2008-10-11 @ 10:29:35
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi hade det trevligt men mindre trevligt va ju att vi väntade på thai i en timme....

Så nu lämnar du oss bara så där..jaha, lämnar mig innan min födelsedag å allt! Kan ju inte säga att jag inte e lite ledsen över detta men men...

2008-10-11 @ 22:19:02

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0