Önskelista!!!

Haft världens piss dag så jag tänkte,
vad kan jag bli glad av?
Vänner å varm choklad!!!
Så nu när vänner e på å chokladen slut så kom jag på att jag fyller ju år snart!!!
Å vad passar inte bättre än en önskelista.


Denna underbart doftande body buttern har jag önskat mig sedan...ja, ja vet inte när!
Av nån anledning så får jag den ALDRIG!
Så den e självklart med på denna önskelistan oxå!


När vi va hos Tobbe å Cornelia sist fick vi as god mat!
Som vanligt!
Vi fick plankstek. Så nu önskar jag mig 4 stycken plankstek-plankor..hmm..eller vad det heter.



Sen har jag ju önskat mig Can Can av min älskling!
Hoppas, hoppas, hoppas!
Den luktar asa gött!
Jag å mamma fick prover när vi va i Gbg å jag blev fast!



En annan grej jag har kommit på att jag behöver e en stekgryta.
En sån där riktig ni vet som alla riktiga matlagnings-folk har.
Sen kommer vi äta farmors rev varje dag!
Yamo!!!



E inte dom här dom absolut coolaste tvättkorgarna som finns?!
Älskar dom!!!
Lite dyra dock, med det e jag la värd ;)
Hihihihi...
Har hittat dom på designtorget.

Presentkort e ju alltid bra!
Faktiskt bättre än mycket man önskar sig.
Några ställen som hade varit bra e 
 
♥ Vero Moda
♥ Indiska
♥ Lagerhaus
♥ Ikea
Finns en asbra sida om man vill köpa presenkort,
tex från nån butik man inte har i närheten.
www.presentkorttorget.se


Behöver egentligen inte tillägga så mycket till denna bilden va?!
Alla vet ju att jag e fattig så...

Hoppas ni fått lite tips!
Men mest önskar jag mig nog en riktigt bra arbetsdag,
eftersom jag fyller på en måndag...va la roligt då...
Å på den eftermiddagen ska jag till läkaren..hahaha
Sicken day-off-fun födelsedag jag ska ha då!
Men men tror jag fyller på en lördag när jag fyller typ 31...
Som det ska firas då!






 


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0