Aj aj aj..

Pajade ju min arm på jobbet här om dan.
Dom säger att det e tennisarm...
Varför får jag alltid skador man relaterar till sport???
Igår va jag där men kunde inte göra så mycket,
fick hjälpa Ulla att hålla å bära å sånt...allt med vänster då.
Jag kände mig lite handikappad,
så idag tog jag ut lite övertid å blev hemma.
Va nere på apoteket igår å fixade lite för armen.
Så jag hoppas jag e på topp igen på måndag.
Tror bara jag överansträngt den.
Blir förbannad om jag fått en skada man får dra med sig resten av livet...
Har såna så det räcker å blir över!!!

Ikväll drar vi till Bohuslän.
Ska ha vår årliga kräftskiva imorgon!
Ska bli sköj!
Tyvärr kunde inte nån av mina bedrövliga...hihihi...
bröder komma.
Men men... som jag sa till Krille...
Det e ju snart jul!
Hahaha...nu låter jag som en sur gammal förälder eller nåt...
Ni kommer ju aldrig å hälsar på....hahaha...
Kan va att jag börjar närma mig 26 som gör att jag blivit gammal å bitter...
Ska försöka få en glimt av min storebror ikväll iallafall.

En sak till...
Hade glömt att fråga Krille om festivalen,
men han hade ändå inbokat en annan spelning så han har fullt upp.
Lycka till med festivalen å ha det så sköj!
Kram



Kommentera mera!
Postat av: Sandra

Asså jag e la flummigast av alla!!!

Det sista va ju så klart till Julia...flummig värre idag...

2008-09-05 @ 08:35:56
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: jull

du ska va gla att de inte e musarm, de låter ju lite perverst...

de e lugnt, hade fattat de ändå, ha de så kul uppåt landet!

pussar

2008-09-05 @ 19:37:08
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0