Chemical Vocation

Igår va jag, Andreas å mamma på Sticky fingers i Gbg.
Chemical Vocations skiva släpptes igår!!!




Men eftersom det va mitt i veckan så fick det bli den tidiga spelningen.
Det va två, en för minderåriga, å en för alla andra...
Hahaha..kände oss lite gamla men vadå...
När vi stod i kön på väg in så kollade dom alla väskor.
Jag hade en ganska stor väska med mycket saker i.
Men dom kollade aldrig min...hahaha...
jag såg väl inte ut som jag skulle sätta mig i ett hörn å sörpla insmugglad sprit.

Men ni va iallafall jätte bra killar!
Hoppas ni hade en bra start på nya plattan!!!

   
   

Kommentera mera!
Postat av: jull

ååå fan va kul! lycka till killar!

2008-09-27 @ 11:50:06

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0