Jag bjuder på det här!

Igår va Åsa påsa här!
Jag fick en jätte fin present som hon hade köpt på semestern.
Såååå fin!
Det ingår döskallar å glitter,
vad mer behöver man begära av en present!
Tyvär glittrar allt i min lägenhet just nu...
även Åsas hus + alla hennes saker.
Å tydligen oxå Lasses packning glittrar vackert!
Sorry Lasse!


Jag va så trött på mitt hår nu så jag höll på att spy,
så jag tänkte att lite slingor har ju ingen dött av...
Hmmm...
Det e ju en fin tanke!
Men när lite slingor blir väldigt många å väldigt täta,
så e det inte slingat längre utan blekt!
Resultatet blev att på sidorna ser jag ut som e tigerkaka,
å uppe på huvudet e det typ helblekt...
Först hade jag bara tänkt att bleka lite slingor å inte klippa,
men när jag såg ut som Sune i Sunes sommar så insåg jag att en klippning hade inte varit fel.
Så här blev det iallafall tillslut.
 
Tyvärr kan ni inte se hur otroligt blekt det blev på en viss fläck i pannan.
Kameran kan liksom inte ta kort på såna ljusa parti...
Men herregud, vem fan bryr sig!
Efter min rakning i gymnasiet så kan jag leva med vilken frisyr som helst!
Allt e bättre än den gången!





 


Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Det blev väl bra. Jag hade gärna sett några bilder innan du klippte dig...

2008-09-21 @ 15:41:33
Postat av: Sandra

Hahaha...hade du gärna velat va! Har sagt det förut, tänk Sune! Skrämmande likt!

2008-09-21 @ 16:27:27
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: julia

de blev fint!

på onsdag ska jag me ta de stora steget, jag ska till frisören, klippa och färga!!!de e ett år sen sist och kan väl behövas:)

men jag e fan redan nervös!

puss

2008-09-22 @ 13:12:45
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Inte va nervös!!!

Allt klär en skönhet!!! :)

Puss puss

2008-09-22 @ 13:21:37
URL: http://sandradee82.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0