Säger bara shopping!

Idag tog jag tåget upp till Gbg å träffade mor.
Vi drog ut till Ikea å käkade lite frukost (lite sen sådan, men god)
Å så shoppade vi lite såklart, men det blev inte jätte dyrt.
Köpte bla en ny vattenskål till Cola som hon har vid sängen.


Blev även 3 ljus som luktar lakris!!! Sååå gott!!!
 


Sen kollade vi in Freeport.
Men jag blev inte jätte impad faktiskt.
Trodde liksom man skulle hitta as billiga märkeskläder men hittade inga...
Vissa butiker va ju så "fina" att jag inte vågade gå in.
Tex Filippa K, det hjälper inte mig nåt större om dom drar av 30%.
Har fortfarande inte råd...
Men hittade lite smått å gott i en annan butik där.

Lite döskallar,
Såklart!
Sen har vi pratat på jobbet att alla skulle haft en egen personlig mugg.
Så detta har jag tagit tag i.
Köpte till mig å Ulla.
Hittade en med texten, min kopp!
Sen fick Ulla en helgrön, lite större.
Det gröna temat e ju såklart för att vi jobbar med trädgård.
Här gör vi inget utan tema,
ni känner väl mig...hihi..



Efter freeprt va det dax för Kungsmässan.
Där va ju lite mer att titta på...
Fick iallafall fixat lite som jag ville få gjort.
Köpte lite goa sockar nu till hösten.
Å chai tee från Indiska!
Sååå Gott!!!!
Har suttit med en stor kopp precis.
 
Sammanfattning;
Haft en bra dag med mor!
Mycket huvudverk som vanligt men det har gått.
Vi fick ju umgås lite,
shoppat lite,
å vi åt jätte gott på nåt buffè ställe.
En helt ok ledig dag alltså!


Vill ni veta nåt lite små roligt?
På fredag ska vi kolla på ett hus vi kanske kan hyra.
Men allt e oklart så vi vågar inte hoppas på nåt.
Hade inte varit fel att få flytta här ifrån nu...
Men som sagt, får återkomma om det ämnet.

Nu ska jag nog snart sova,
natti natti!

Kommentera mera!
Postat av: Mamma

Ja, visst hade vi trevligt. Men eftersom vi inte hann allt som vanligt så får vi väl satsa på andra delar av stan nästa gång....

Kram

2008-09-11 @ 07:21:43
Postat av: Marita

Låter som en riktig mysdag med mamma. Härligt!

Läcker sida du har!

Kram kram

2008-09-15 @ 09:09:34

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0