V A R N I N G ! ! !

       

Jag vill utfärda en varning!!!
Alla gurkätare där ute måste börja se upp.
Vi va å handlade i lördags,
å som vanligt brukar jag köpa massa grönsaker utan att kolla priserna direkt.
Man vet ju ungefär vad man ska ha...
så jag tog ett par gurkor, sallad å lite sånt.
Sen när vi satt i bilen så kollade jag på kvittot.
Vet inte varför men bara gjorde det.

Vet ni vad dom tog för gurkorna???

54.90kr/kg!!!!!!!!!!!!!!!

Jag köpte asså gurka för 60kr!!!
Jag trodde dom skojja med mig!
Så nu äter vi bara gurka i det här huset,
matpengarna gick ju liksom åt till just gurka!



Sen måste jag bara lägga in en annan sak...
Nu när jag va på väg till bussen från jobbet.
Så gick jag å pratade i telefonen å kollade ner i backen.
Helt plötsligt fick jag syn på nåt rött.
Kolla till å upptäckte att där ligger mitt mobilfodral som jag virkade för flera år sen.
Fattar inte hur det kan ha hamnat där?
Tog inte upp det såklart eftersom det låg i lera på backen.
Men vände på det med foten å det e asså ett som jag gjort.
?????????????????
Jag fattar inte!!!!
Jag har inte använt det på ett par år,
så det borde ju inte ha legat i nån väska som jag använder nu.
Å i så fall borde jag ju ha sett det innan.
Vet att jag virkade ett till Sandra oxå men fattar inte varför hennes skulle ligga där.
Om hon har tappat sitt e det ju väldigt konstigt att hon har gjort det på vägen till mitt jobb.
Äh detta fattar inte jag...
Kan va så att jag sålde några på nån marknad me för några år sen...
men forfarande...konstigt om nån har tappat det just där jag går...
Om det nu e så att det e mitt som jag tappat.
Konstigt att jag tappat just den sak i väskan som jag inte ens visste att jag hade där.
Hmmm....
Skumt!


Kommentera mera!
Postat av: Sandra

Skit! Varför blev allt understruket????

Julia HJÄLP!!!!

Jag hatar att va pantad på datorer!!!

2009-02-02 @ 14:47:44
Postat av: Sandra

Julia du slipper hjälpa mig denna gången...

Min bejbe kom till räddning, men texten blev lite liten men men...

2009-02-02 @ 15:00:21

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0