Bara en å en halv dag kvar nu...

Då va snart denna lilla semester slut...
Lite tråkigt men som alltid så behöver jag rutiner.
Hoppas bara det inte e lika snurrigt på jobbet
som innan jag gick på semester.
Men då har jag ju ett nytt mål,
min andra semester!!!
Jag jobbar 3 veckor å sen har jag 2 veckor till.
Ska bli sååå skönt med en lite längre semester!!!
Nu har jag ju börjat med medecinen igen
så slappa står först på listan av vad jag ska göra resten av helgen.
Man orkar liksom inte så mycket mer.
Det e en trötthet som inte går att förklara.
Ont i huvudet å otroligt seg.
Lite pissigt men va gör man...
Andreas e iväg nästan hela dagen,
å innan i veckan tyckte jag det skulle bli skittråkigt.
Men idag känner jag att sitta framför datorn,
slö titta på tv å slippa göra nåt passar mig perfekt!
Så jag fortsätter väl med det...
Puss på er alla ♥

Kommentera mera!
Postat av: jull

puss

2009-07-11 @ 16:07:18
URL: http://jullbull.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0