Helg?

Det säga att det e helg nu..
Antar att dom har rätt.
Ska jobba imorgon så det blir inte mycket till helg.
Ska försöka börja innna 7 så jag får massa gjort.
Hade varit bra om städet iallafall va klart när blommorna å tårtan kommer.
Ska städa upp efter restaurangen som e öppet ikväll.
Å imorgon e det bröllop.
Så då kan det ju behövas fixas lite innan om man säger så.
Men jag har anmält mig frivilligt kan man säga så jag klagar inte.
Vi e ju inte så många som jobbar,
så dom flesta jobbar ju typ fram till 02 på natten.
Då tycker jag att då kan la jag komma dan efter å röja upp.
Jag e bara så glad att jag slipper jobba kvällar i all stress å bland allt folk.
Flera dagar fram över e helt fullbokade.
Vi har fått avslå flera bokningar.
Skit sköj!
Å mest fullbokad e räkfrossan,
den som inte jag trodde skulle gå alls.
Där ser man...
Men vad vet jag?!
Grill Brazil går ju oxå hur bra som helst!
Asså vi har ju ett par brassar som underhåller på jobbet.
Dom e så jäkla roliga!
Den ene pratar heeela tiden!!!
Den andra ler mycket men kan inte så mycket engelska.
Men dom e så kul att jobba med.
Dom frågar saker hela tiden å ena kille vill gärna lära sig svenska.
Så man får liksom gå å lära han nya ord,
typ gaffel, kniv lite meningar å tack å allt det där.
Han e så smart med, allt fassnar med en gång.
Man känner sig lite pantad när han försöker lära mig 2 ord samtidigt,
å jag fattar nada!
Men jag har aldrig sagt att jag e speciellt smart!
Så frågar han om svensk gramatik hela tiden...
...öööhhhh...
fråga mig om sånt?!?!
Nä nu ska jag nog snart sova asså..
zzzz...sååå trött!
Ska ju upp tidigt imorgon med.

Haha...skulle leta upp en "trött" bild å lägga in här..
hittade dessa..sååå söta!
 
 

När jag kommer hem från jobbet så känner jag mig nog mest som sista bilden!
Haha..lille vän...

Kommentera mera!
Postat av: anna

du kan göra tummen upp till brasilianarna, det gjorde dem till oss hela tiden när vi var i brasilien =)

2009-07-17 @ 21:05:41
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha...ja vet, det kör ena killen med hela tiden.

Dom e för roliga dom!

2009-07-18 @ 14:45:58

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0