Fram till hittills...

Helgen spenderade vi ju i Bohuslän, som ni redan har läst om.
Mamma å Krille hade kalas,
blev tyvärr inga bilder direkt...
bara dessa.

Cola som lisebergs kanin!
Inte så uppskattat...


Frida å lilla Alva kom förbi å fikade lite.
Cola ville som vanligt ha all uppmärksamhet!
   

Sen va det ju kalas.
Åt alldeles för mycket mat.
Fick ju träffa pappa!
Alltid kul när det funkar!

Dan efter va det ju mors dag!
Jag å Cola firade mamma med väckning å paket på sängen.

Sen drog vi hemåt å det blev grillat med ananas å melon till kvällsmat mmmm gott....
Försökte sova så gott det gick
men det blir sååå varmt i huset nu när det e så varmt ute.

Å idag va det ju måndag igen då!
Idag har vi räddat en fiskmås unge på jobbet.
E la rätt bra dagsverk!


Sen blev det en sväng till Ullared.
Skulle hämta vår nya gräsklippare
å då tar man ju tillfället i akt å hänger på å smiter in på Gekås en sväng.
Blev lite sommarkläder!
Bla. en jätte fin klänning som Cola tvunget skulle sitta på när jag tog kortet.
Å ett jätte fint linne för 30kr.
   

Ja, detta e nog vad som hänt i stora drag fram tills nu.
Jo just det, här kommer bilden på min rea skor från här om dagen.


Nu ska jag sova lite.
Natti natti!


Kommentera mera!
Postat av: jull

å tänk att en så söt lite fågel kommer växa upp och bli ett sånt äckligt flygfä!

krama

2009-06-02 @ 13:10:19
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

åååååååååååå jag vill också till gekås

2009-06-02 @ 20:58:02
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0