G R A T T I S!!!!!!

       

Hipp hipp hurra för min lilla mamma idag!!!
Tänk att du redan e 49år,
tiden går fort när man har roligt säger dom!
Hahaha...
STOOOOOR grattis kram från oss här nere.

Nu ska jag springa iväg till jobbet.
Men hoppas du får en riktigt bra födelsedag,
fast du måste jobba.
Tycker nog allt att man borde få va ledig på sin dag!
När du fyller 50 får du nog va det va?!

Kommentera mera!
Postat av: jull

va e de för en dag?

e de en vanlig dag?

nej de e ingen vanlig dag för de e helens födelsedag!

hurra hurra hurra!

hoppas du får en super dag!

kramar

2009-06-04 @ 12:34:36
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Mamma Helen

Ett stort tack till både dig, Sandra o dig Julia. Lustigt att Sandra sjöng samma bit för mig i morse. Dagen har varit full med arbete så den har gått fort. Nu har jag avrundat med smörgåstårta o ett glas vin. Det satt fint. Kram

2009-06-04 @ 19:17:49
Postat av: anna

Hurra hurra till helene!!! Hoppas du fick en stoooor tårta!



Sandra, kan du tjoa till mig när du åker till Gekås? Du ska få handla till maj! Puss

2009-06-04 @ 22:33:06
URL: http://pann.blogg.se/

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0