Jag jobbar på...

Hade ju massa saker jag skulle få gjort denna helgen.
I fredags kändes det som att det kanske inte skulle bli så mycket gjort.
Igår va vi i stan å då försvann det ju massa tid.
Men det verkar som jag börjar komma ikapp nu.
Har målat hela öppna spisen 2 ggr.
Fick måla överdelen oxå så det blev samma vita färg.
Ska måla nederdelen en sista gång nu.
Har betsat ett par trä skivor som ska bli sängbord.
Gjort lite betong saker...mina armar e helt slut!
Jag brukar inte gilla att använda maskiner.
Tex. när jag bakar vill jag inte bara slänga ner allt i maskin å köra några varv,
utan knåda för hand så det känns att man bakar!
Men när jag stod där å rörde min 3e hink med betong,
kände jag att behovet av en cementblandare blev allt större!
Ska nog önska mig det när jag fyller år...
man kan säkert hitta andra sätt att använda den på oxå...
Sen har vi klippt både mig å Andreas!
Behövdes verkligen!!!
Nä, nu får jag sätta fart igen.
Ska skiva upp lite rabarber å frysa in dom
innan jag ger mig på den öppna spisen igen.

Hittade ett användningsområde till för en cementblandare!
Kan ju alltid plantera i den när man tröttat på att göra fågelbad!


 


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0