Jaha nämen visst...

Jo men då va man la me igen då...
Haha..ni tror väl fortf. jag e bakis!
Men som jag misstänkte
så va det inte mina 4 öl som gjorde mig så dålig,
utan min kära galla har börjat krångla.
Haft så skit ont denna veckan.
Började ett par dagar innan midsommar.
Kan va nån biverkning på medecinen oxå,
eller inte biverkning men när jag åt sån medecin innan
så stod det ju ibs i min sjukskrivning oxå.
Läkaren sa att det inte hade med medecinen att göra
men det försvann ju ett tag efter att jag slutat med den så jag tror det va så.
Å nu har jag börjat få ont i magen igen,
verkar ju lite som ett samband.
Men jag hoppas att dagsformen på lördag e ok!
Ser ju fram emot den dan så det skulle ju va lite tråkigt om magen ska krångla.

Har en del kvar att göra innan lördag men det löser sig.
E ledig imorgon!!!
Yaahh!!!
Gött som bara den!!!
Ska nog sova lite nu så jag orkar laga all mat imorgon.
Städa klart å rensa ogräs mm,,,


Kommentera mera!

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0