Mini renovering

Har suttit å stirrat på den öppna spisen länge nu,
å kommit fram till att den får bli vit helt enkelt!
Så nu har jag målat med nån vetska som grunt.
Efter helgen borde vi ha en vit öppen spis...

Kommentera mera!
Postat av: anna

Fan vad händig du är! det är du och Martin Timell! hahah

2009-06-03 @ 22:07:34
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

Fan vad händig du är! det är du och Martin Timell! hahaha Kram på dig!

2009-06-03 @ 22:07:55
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Mamma

Drog Du igång med det helt apropå? Du är verkligen helt otrolig. Detblir säkert jättefint. Då kanske det kommer före och efterbilder nästa vecka

2009-06-03 @ 22:40:10
Postat av: Sandra

Jag å Martin mot världen! Hahaha...

Nä, jag har stirrat på den spisen ett bra tag. Men tror jag kan använda samma saker jag målade murstocken med...det lär vi se när det blir klart!

Blir absolut före å efter bilder!

2009-06-04 @ 06:21:14

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0