Man har det ju i sig...

Asså billig shopping e ju den bästa shoppingen!
När man hittar massa små billiga saker för nästan inga pengar.
Vi va på Gekås idag å jag gjorde riktigt bra fynd!
Hittade dessa underbara krukor som jag ska ha vid min lilla fikaplats
(som är på uppbyggnad)
Fattar bara inte varför jag inte köpte fler,
men köpte dom först bara för jag gillade dom å sen kom jag på vart jag ska ha dom.
Men ska nog stick dit å fixa fler i veckan när vi ändå ska åt det hållet.

Å då kommer vi ju till priset då...
6.95kr/st
Helt ok va?!

Sen hittade jag denna matkupan.
Vi typ verkar ju föda upp getingar å andra flygkryp här,
så nu kan man bära ut fikan utan att dom äcklar sig på den!
9.95kr.


Blev 4 olika muffinsformar oxå.
Jätte fina!!!
Fanns ett par sorter till att välja på.
Så till sommaren blir det fina muffins för hela slanten!

Dessa kostade 6.95kr/st för 60st.
Det e ju inte klokt!
Jag har nån gång tidigare köpt på internet för kanske 50kr,
bara för att dom e så fina.
Nån gång hittade jag några rätt så fina på en marknad för 30kr.
Men kostar dom 7kr kan man ju kosta på sig att köpa några olika.
2 olika med prickar å en med karameller på å en med jordgubbar.

Men jag fyndade även på willys här om dagen.
Eller fyndade å fyndade, men billigt va det.
Köpte 2 goda goda te.
Har letat te utan svart te i det sista.
Va på life å köpte detta för ca 40kr å ett annat till.

Sa att jag inte ville att det skulle smaka mycket grönt te
(va nämligen ett chai)
Smakade massa grönt te!!!
Å så ville jag ha nåt lugnande te som INTE smakar kamomill...
Fick ett som inte skulle smaka det...
men jo då, det gjorde det!
Så jag la typ 80kr på te som inte  e speciellt goda :(
Men så på Willys sprang jag på dessa.

Fanns flera sorter till.
Jätte goda!! Inget svart te, bara grönt i det ena!!
Hur bra som helst,
måste bara testa dom andra oxå!
Å dessa kostade då 9,90kr å 10,50kr.
Jäkla skillnad på 20kr å 80kr för ett par teer.

Så det känns som jag har flyt när det gäller billig shoppning just nu!

Kommentera mera!
Postat av: jull

ååå matkupan och muffinsformarna, underbart!

2009-05-10 @ 18:39:46
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

jag har ljusstakar i samma mönster som krukorna du köpte! Dem är från Bolagret och var inte så billiga som på Gekås =( Rolig shopping bruttan!

2009-05-10 @ 21:49:21
Postat av: Terje

Oj, du verkar vara en riktig supershoppare. Blir trött bara jag läser om det ;-)



Klart vi kommer på festen! Är det något särskilt ni önskar er till huset? Vitvaror i borstat aluminium? En punschveranda? En 50-meters bassäng?

2009-05-13 @ 22:31:39
URL: http://www.terjesverige.blogspot.com
Postat av: Ida

Gud vad sugen jag blev på att åka till gekås!!

2009-05-15 @ 20:55:14
Postat av: Sandra

Terje- Kul att ni kommer! Inte behöver ni anstränga er så, räcker med ett litet helkaklat badrum... ;)

2009-05-16 @ 15:45:00

skriv nåt vetja!:

ditt namn tack:
glöm mej ej!

din mejl adress: (publiceras ej)

har du en blogg??:

vad har du nu på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0